Zázračné omaľovánky, alebo o čítaní s porozumením

Mgr. Silvia Bodláková, 17. júna 2013 10:45

Deti sa pri nich naučia sústrediť, ale zároveň sa môžu aj hrať.

Foto: Silvia Bodláková
Bratislava 17. júna (SkolskyServis.sk) - Pred pár dňami vznikli nejaké omaľovávanky pre moju dcéru - druháčku, ktorá ležala v posteli a už sa jej nechcelo čítať knižky. Pravdaže neboli to obyčajné omaľovánky, boli "zázračné" - takto mi pripomienkovala dcéra podľa repliky z jednej rozprávky. Vlastne sú to pracovné listy, kde si dieťa číta pokyny, vyfarbuje, odpovedá na otázky.
Odporúčam ich do druhého polroka druhej triedy, aby sa deti učili sústrediť sa a zároveň aj sa trochu hrali. Vravíte, že do akého predmetu ich zaradiť? Hoci aj do výtvarnej raz za čas, alebo aj na koniec matematiky či slovenčiny. Určite ich budete vedieť umiestniť.
V dcérinej triede ich potom skúšali vypracovať aj spolužiaci. Deťom sa príklady páčili.

Mgr. Silvia Bodláková, Spojená škola Tilgnerova Bratislava

Téma TASR