Ako sa živiť vymýšľaním vlastných hier?

Školský servis, 6. novembra 2017 15:08

Facebook prezidenta Andreja Kisku či YouTuberi: Týždeň vedy a techniky na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave predstaví atraktívne témy.

Trnava 6. novembra (SkolskyServis.sk) - – Tohtoročný týždeň vedy a techniky, ktorý sa začína od 6. novembra, pripravila Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v znamení prepájania teórie s praxou. Okrem známych osobností ako je Sajfa prijali pozvanie aj zástupcovia najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku.
Foto: UCM Trnava
Počas Týždňa vedy a techniky 2017 odznie na pôde FMK UCM v Trnave v podaní 29 hostí celkovo 21 prednášok, 1 diskusia a praktický workshop. Jednotlivé prednášky budú tematicky rozdelené do celodenných blokov. Každý deň bude pritom zameraný na inú tému.

„Témy jednotlivých dní sú zostavené tak, aby pokryli všetky študijné programy, ktoré na našej fakulte aktuálne máme. Zastúpenie budú mať digitálny marketing, reklama, digitálne hry a online médiá. V rámci jednotlivých blokov vystúpia hostia z agentúr Visibility, PS:Digital, Zaraguza, Triad Advertising, MUW Saatchi&Saatchi alebo JANDL. Taktiež odznie zaujímavá prednáška o tvorbe profilu prezidenta SR Andreja Kisku na Facebooku,“ priblížila Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD., koordinátorka Týždňa vedy a techniky na FMK UCM v Trnave.

Študenti študijného programu Teória digitálnych hier sa môžu tešiť na hostí, ktorí sa venujú digitálnym hrám, ako napríklad Pixelfederation, Hemisféra a Butterfly Effect program.

Posledný deň bude venovaný online médiám. Pozvanie prijali súčasní online PR špecialisti, vlogeri, youtuberi či ľudia zo zaujímavých online médií. Špeciálnym hosťom je Sajfa spolu s videomakerom Borisom Holečkom, minuloročným absolventom FMK UCM v Trnave, ktorí spoločne odhalia tajomstvá úspešného vlogovania.
„Týždeň vedy a techniky predstavuje jedinečnú možnosť vypočuť si za štyri dni 24 zaujímavých prednášok, diskusií a workshopov. Po tomto týždni budú študenti nielen informačne vzdelaní a nabití, ale hlavne inšpirovaní a motivovaní,“ uviedla Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.

"Týždeň vedy a techniky je jedinečnou udalosťou, ktorá každému, koho baví jeho alebo jej štúdium, ukáže to najlepšie z teórie a praxe. Určite ho treba využiť - a to nielen na účasť, ale aj kladenie otázok," doplnil Mgr. Pavol Minár, z reklamnej agentúry Zaraguza CZ.

Kompletný program je dostupný na fmk.sk/tyzdenvedy2017

Téma TASR



Používaním stránok SkolskyServis.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality nášho obsahu.

Viac