HÝBSA Slovensko zvyšuje tempo

Školský servis, 18. apríla 2017 12:42

Projekt má po prvých mesiacov trvania výborne našliapnuté inšpirovať slovenské rodiny k pozitívnej zmene životného štýlu. Aktivity naberajú na tempe a ani partneri projektu nezaostávajú.




Bratislava 18. apríla (SkolskyServis.sk) - Pod projekt sa organizačne podpísala televízia Markíza, agentúra Be Cool a BILLA Slovensko.

„Tento projekt berieme v Bille viac ako len prácu, o čom svedčí osobná angažovanosť našich zamestnancov a ich rodín,“ uviedla Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka spoločnosti BILLA Slovensko, jedného z partnerov projektu. „Hýbeme sa spolu s HÝBSA Slovensko. V prvý aprílový víkend sme dali dokopy tím až 30 BILLA bežcov vrátane 12 členov ‚mini BILLA tímu‘ z radov detí našich zamestnancov a spoločne sme sa zúčastnili známeho bratislavského behu. Obzvlášť hrdí sme na najmladšieho člena tímu Miška, ktorému sa podarilo vyhrať preteky lezúňov. V propagovaní zdravého pohybu plánujeme pokračovať aj ďalej, verím, že v čoraz rozšírenejšom počte. Aj týmto chceme ľuďom ukázať, že projekt HÝBSA Slovensko, ktorý spoluorganizujeme, berieme vážne a sme presvedčení o jeho prospešnosti a dôležitosti, obzvlášť v dobe, keď je módnejšie vysedávať pred počítačom než tešiť sa z pobytu na zdravom vzduchu s rodinou či s kamarátmi.“

Podnecovať v rodinách radosť z pohybu je však iba jedným z pilierov projektu HÝBSA Slovensko. Tým druhým je edukácia v oblasti zdravej výživy. Napokon, aktívny pohyb a dobrá nálada idú ruka v ruke. Namiesto rezignovaného postoja, že žijeme v pretechnizovanej a sedavým spôsobom života definovanej dobe, ponúkajú autori projektu množstvo nasledovaniahodných inšpirácií i praktických návodov, ako pripravovať nutrične bohatšie jedlá či ako sa viac hýbať. Tipy sú podávané zrozumiteľnou a hravou formou, ktorá nestavia na zákazoch a obmedzeniach, ale na zážitkoch a dobrodružstvách zaujímavých pre všetky vekové kategórie.
Aktuálne prebieha prvá fáza projektu - pravidelné edukačné bloky v pondelkovom a piatkovom vysielaní relácie Teleráno. Škôlkari, školáci, rodičia i starí rodičia sa tak môžu tešiť na užitočné tematické videá zamerané na rozličné pohybové aktivity, zatiaľ čo priaznivcov kvalitnej gastronómie prevádza tajmi zdravej a chutnej stravy ambasádorka projektu Miroslava Luberdová, ktorá pred kamerami varí s použitím čerstvých prísad nakúpených v Bille.

Druhá fáza projektu prinesie akciou a súťažami nabité podujatia naplánované od mája až do septembra v Bratislave, Zvolene, Prešove, Žiline a Poprade. „Podujatia budú mať formu hry, pretože tá je pre deti najprijateľnejšia, no rada by som zdôraznila, že pohybová iniciatíva, ktorej sa venujeme, nie je len akousi pridanou hodnotou k skvalitneniu životného štýlu. Je nesmierne dôležitá, priam až kľúčová v kontexte vývinu dieťaťa,“ hovorí Michaela Danková z agentúry Be Cool Sport Kids Academy, garanta a odborníka na športové aktivity projektu HÝBSA Slovensko. „Správne vedená pohybová príprava zohľadňujúca vek a schopnosti dieťaťa môže významne prispieť k rozvoju jeho vnímania, pamäte i inteligencie. Keď sa hovorí, že v zdravom tele je zdravý duch, nie je to len fráza. V organizme všetko so všetkým súvisí, svaly aj mozog kopú takpovediac za jeden tím,“ vyzdvihuje Danková dôležitosť a prospešnosť projektu pre deti predškolského aj školského veku.
Informácie o projekte HÝBSA Slovensko budú pravidelne komunikované v rámci rannej šou televízie Markíza – Teleráno a dostupné budú aj na webovej stránke hybsa.markiza.sk, samostatnom facebookovom profile (www.facebook.com/HYBSASlovensko) a na instagrame (hybsaslovensko). Ak sa chcete zúčastniť jedného zo sprievodných podujatí, registrujte sa bezplatne na: http://hybsa.markiza.sk/podujatia/1858101_becool




























Téma TASR



Používaním stránok SkolskyServis.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality nášho obsahu.

Viac